Sova! <3

Igårkväll tänkte jag at tjag skulle vara duktig och ställa väckaren på 6 och sedan på halv 7, sagt oh gjort, stängde av första alarmet och vaknade sedan av att pappa kom och ropade " MAAALLIIIIIIN, börjar inte du klockan 8idag?" Hade glömt att "slå igång" det andra alarmet så vaknade halv 8 och fick panik, skulle ha den första svenskalektionen med den nya läraren, eller ny och ny. Vart superdupermegastress men koim bara 3 mion sent så! =) Svenkan gick bra, prov på fredag och sedan var det psykologi, måste vara den intressantaste kursen. Sjukt kul! =)

Slutade klockan 11 och då skulle jag bums hem och plugga hade jag tänkt, kom sedan på att det var tisdag oh erikshjälpen hade öppet idag, har aldrig besökt det stället oh alla andra snackar om att det jämt och ständigt fyndar där och eftersom att jag hade papis räcerbike så cyklade jag ner men hittade inte ett nå, stötte bara på en gamma l lärare! Sedan hem och börja plugga till engelskaprovet imorgon, somnade dock och vaknade vid 4 då det var dax för kek och sedan ikväll har jag jobbat! KUUUUUUUUL att jag läst igenom engelskatexterna! =)

Hoppas intresseklubben antecknar min intressanta skrivning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0