Vadskajaghaförrubrikidagdå?

Helgen har svischat förbi, det gick fort och bra att jobba i lördags, och direkt efter jobbet mötte jag upp Stinsen för lite mathandling, vi lagade tacos och sedan efterrätt, vi hade en megamyskväll med andra ord, en lugn och skön lördagskväll med andra ord, mer sånt tack! :)

I söndags väckte papi mig ganska bra tid, upp, fixa dona och sedan bar det av mot Birsta, tror aldrig själva birstacityhuset har avecklats så fort, jag och jessica tog det i rekordfart! Shoppade lite inne på ikea med, förvaringstjoffs. Vart en mp3 på media markt med, ÄNTLIGEN har jag musik igen att lyssna på när jag går till skolan, prommenixer osv. Papi vart nog mest glad över att han kommer få ha sin ifred! Rååååååkade få med mig 2 par skor hem med.. ett par gåutskor med killerklackar och ett par svarta höst/vinterstövlar! =)

Nu ska jag springa och skölja ur min hårinpckning, sedan kommer mamit och hämtar mig så ska vi till kussisarna där jag ska fixa massa hår. På tal om det så ska jag klippa mig på onsdag, woooho, tror det blir kort, bara jag vågar! =)

Kommentarer
Postat av: mallz

tack mallan! saknade dig på jobbet igår..buhuhhu!

2008-10-05 @ 17:19:23
URL: http://malinnorrrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0