Fääääärdigjobbat!

Nu är det alldeles strax färdigjobbat här på cypern, ska jobba i en timme till och sedan är det over and out. Vet inte är jag kommer hem, men blir inte än på ett par veckor iallafall. Måste jobba på den just nu obefintliga brännan! =) 

Så, jag kommer inte kunna ringa er familj&vänner lika mycket längre, får fortf gå in på kontoret och låna dator osv men kommer inte ivlja gå hit varje dag direkt om man säger så. Jag kommer dyka upp hemma när jag känner för det, när jag känner att jag gjort mitt här på denna ö. Märks att det börjar gå mot hösten med, barstreet blir allt tunnare om folk, stora skillnader bara från förra till denna vecka. Men i och med att vi lärt känna dom som jobbar på barerna osv gör det inget alls faktiskt! =)

PUSSSIKRAMI allesammans!! =)

Kommentarer
Postat av: maria

men maaaaalin!!! kommer du hem snart?!!?!? oooh du måste överasska oss när vi minst anar det! men dröj inte för länge, saknar dig för mkt!

2009-08-27 @ 17:43:19
Postat av: Malin

Maria, jag kommer hem.. OM jag visste när hade jag sagt det men har ingen aning juuu!Saknar dig med min andra blonda hälft. Love you long time!

2009-08-27 @ 19:28:48
URL: http://malleysi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0