Hallå i stugan!

Sitter just nu på jobbet, kanske sista dagen idag, imorgon eller på torsdag?

Jag ska sluta, jobbet går riiiktigt dåligt och samtidigt känner ja att jag vill/behöver ha lite semester
, lite sommarlov eller vad jag ska säga för det har det inte blivit på två år känns det som. Jag kommer iaf inte komma hem riktigt ännu vad som än händer, ska sola&bada och njuta av livet innan jag ens kommer tänka på att boka en flygbiljett hem, har ju träffat 4 underbara tjejer här nere, Johanna och Lisa från Trollhättan, Anna från växsjö och Sofia från Sthlm, alla åkt ensamma hit för att jobba via arbetsförmedligen, sagt upp sig och sökt andra jobb osv, har grymt roligt med dessa brudar, alla är 88-89or och det kan bli rätt så spårat om jag säger så på nätterna hehe.

Har även fått en liten sväng av vininfluensan, är hostig och täppt i näsan, haft feber osv men ni kan vara lugna, efter 3 veckor med i snitt  2-3 timmars sömn varje natt, 8timmars arbete och resten av dyngnets timmar spenderat på barstreet så är det nog en rimlig förklaring på min lilla förkylning. Vill bli frisk så att jag kan gå till stranden eller ligga vid poolen på siestan, just nu blir det till att gå hem och decka.




Sofia, jag och Anna.

 

Dave, sofia och Dan



Jag och Dan
Transan


.
Dave, jag och Johanna


Johanna, jag och Lisa

.


Philip, jag och Anil.
.
.


Philip, jag och Anil

-.

Sofia, Anna och Johanna

..

Sofia, Howard och Anna

..

Lisa


Sofia



Jag, Sofia och Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0