Living my life!

Här skiner solen och jag slutar morgonpasset om ungefär en 5 minuter, ska då inte ut och sola utan blir till att gå hem och sova. Igår var det nämligen spårning, vart först ett par drinkar hemma hos mig & Nadica innan vi vandrade ner till barstreet och intog flairs där vi fick en äcklig fischbowl. Mötte upp Gbg-tjejerna jag lärt känna och hade riktigt kul innan vi tog oss en drink på stammis-waves med.

Efter lite shakande på Rainbow så intog vi Starskys, där kvällen till ära inbjöd till skumparty utan dess like. Det var helt crazy, alla var som galna och inte såntdär skumparty som det brukar vara i sverige utan det var 3 ggr så mycket skum, golvet gled man runt på som bambi på hal is och det känndes helt enkelt som om man var helt insmord i glidmedel haha. Det var spårat, och kan säga att eftersom barerna börjar stänga vid 5-snåret så vart det inte en allt för tidig kväll, eller jag borde säga morgon.

Veckans jobba har gått skit, och då menare jag riiiktigt dåligt har det gått. Förstår inte riktigt varför menmen, jag hoppas att det bara är  en fas! Som ska gå över NU!! Kom även 4 nya killar från Sthlm i söndags, riktigt sköna killar som festar på ganska bra hehe. Sedan kommer det även ett gäng från 3s kundtjänst som ska sitta på vårt kontor här nere på söndag, hoppas på något riktigt ögongodis =)

var även mening att malin&maria, mina älsklingstjejer skulle komma idag men efter massa strul, dödsfall, sjukdommar osv så blir det inge av, är riktigt ledsen över det. Vill visa er mitt liv här nere, som jag vet att ni inte skulle bli uttråkade och missnöjda över. Chansen är minimal, men hoppet är det sista som sviker så jag håller tummarna och hoppas med hela mitt hjärta att det kommer ett plan lastat med favoriter på måndag!

Nej nu är det bara 1 minut tills jag slutar, HA DET BRA ALLIHOPA! :D


Kommentarer
Postat av: maria

och jag ville verkligen se ditt liv där nere, fan vad allt skiter sig! jävla halsfluss. men som sagt, vi får hoppas att det blir bra :) saknar dig så himla mkt malin!

2009-08-14 @ 14:28:57
Postat av: Annika

Hey babe! Fan vad jag längtar tills vi kommer ner! Så jävla soft att vi hinner ses en vecka iaf. Då får du visa alla guldglimtar ;) Puss!

2009-08-18 @ 12:05:29
URL: http://anniikan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0