pjjuuuuh

Igår var det en lugn och mysig dag på dagen, sovmorgon och sedan en tur förbi tatueraren och upp till gamlastan där jag, sofia och anna shoppade och strosade lite innan det vart dax att ta en dusch och svira om inför kvällens bravader, det spårades rejält igår och fytusan vad kul det var.  blev dock ledsen i ögat en sväng då en kar kom in på en bar med en orm runt halsen, ni som känner mig vet att jag är oooooootroligt rädd för just ormar, uttja!!

Ett annat minus är också att min hatt försvan, sist jag såg den så hade Tom och Dave den så jag hoppas att dom har kvar den, saaaaaaaknar den!

Imorgon ska jag också flytta, till Nadsans old apt, en fin takvåning en bit färifrån. Kommer nämligen ner 3 nya från härnta så ska bo med dom tills jag åker hem, billigare och roligare så!! =)  

Idag har jag inte gjort många knop, legat helt utslagen i sängen efter ett par för många jägerbombs igår.. Så ikväll håller jag mig till dom alltid lika säkre Redbullvodka. Ska hoppa in i duschen nu innan tjejerna kommer förbi, kommer inte ha samma tillgång till internet nu framöver så vi höres igen när vi höres! :D

TAAAAKE CARE!


Kommentarer
Postat av: mammsen

Blev det nåt hos tatueraren?

miss u

2009-08-31 @ 16:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0