Som om en sten lossnat från hjärtat!

Idag är jag stark, just idag mår jag bra!!

Boendet har ordnat sig, wiiiha! Kommer ner 3 st från Hsand den sista och dom har ett rum över i sin lgh, så jag är otroligt glad över att jag får bo med dom, Peter, Mikaela och Niklas ni är underbara!!! =) Här där jag bor nu kan jag bo kvar tills de kommer så det blir bra, så tjejer när ni kommer på fredag så är det en ganska stor pool 20 meter utanför dörren, tar ganska precis2 minuter att gå till bargatan och 7 till havet så ni är riktigt välkomna och enormt efterlängtade!!! =)

Nu ikväll har jag och Nadica varit och gått i lite affärer, shoppat lite krimskrams och mat med för den delen, måste säga att det är kul att bo själv och få handla all mat som man är sugen på, eller okej oftast blir det köttfärsås, fiskpinnar,sallad eller pastasås men om det smake bra!

Ni förstår inte hur efterlängtade ni är bruppsisar, mmhhmhmhmh!

Nej, dax att göra lite nytta, här är klockan snart tjugo i tio och dax att hoppa in i duschen för att göra sig redo för en partykväll, här går man ut vid 12 och sedan kommer man inte hem föräns tidigast efter 5 någon gång så det är lite förskjutet, frågan är bara hur pigg jag kommer vara ikväll, var nämligen ut igår, kom hem 8 imorse efter ett beachafterparty  så han sova 2 timmar innan det var dax att gå till jobbet, under de två timmarna han även städerskan komma och väcka mig, Max och  Nadica han även dom komma förbi och väcka mig, så med ett par missade sömntimmar kan alltså denna kväll sluta hur som hellst.

Nu har jag skrivit massa skit, men får mycket klagomål på att jag aldrig uppdaterar så, här har ni lite skit att läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0