Nyårslöften

Mina vänner har tydligen bestämt att mitt nyårslöfte ska vara att uppdatera bloggen mer.. Ser det som en enorm utmaning hehe. Borde inte vara svårt att få tid till lite mer bloggningdet då mitt jobb helt och hållet går ut på att sitta framför datorn menmen, värt ett försök allt för mina vänner =D

Det ringer i stort sett inget alls nu, tackgode gud!! Tänkte strax ta fram litt smink och sätta på ett annsikte, slutar klockan 18:15 och då blir det direkt att åka på nyårsfirande med middag och galejj vilket ska bli underbart roligt, synd bara att Bysse jävla lull är sjukling och inte kan följa med.. Hon får köra dubbel på lörgad hehe! Synd bara att det är jobb igen imorgonbitte.

Har fortf ingen aning om vad jag ska ha på mig ikväll vilket är smart av mig, alltid ute i lika god tid, slängde ner lite olika i väskan så får se vad som blir det slutgiltliga.

Äh, jag orkar inte tror jag fortsätter med mitt tetrisspelande =D Och just ja, på tisdag ska jag och henlig göra en svinarolig sak, sjukt nervös men kommer säkert bli kalas, eller det måste bli kalasbra annars typ.... DÖR ja!

GOTT NYTT ÅR ALLA!


Kommentarer
Postat av: byssanlull

men malladalla jag är ju IN!!!!! klackarna i taket;)

2009-12-31 @ 18:03:18
Postat av: Emmy

En tattuu? ;)

2010-01-03 @ 19:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0