JAAAA!!

Imorgon är det Samhällsprov och ännu bättre, på torsdag är det psykologi prov, har aldrig varit så lycklig som jag är nu tor jag. WOOOOHOHO vad kul det ska bli.

Okej, nu var jag kanske lite ironisk.. Maria ringde nyss iallfall, eller jag fick ringa upp för någon inte har pengar höhö.. Henne mami hade iallfall fixa boende åt oss mitt o stan i en storis lägenhet på torsdag till Håkan. Kan inte bli bättre, middag  ute check, förfest check, boende check, skjuts check, biljetter check!! FETT NICE =)

Nuni, sängen kallar!!
¨

(Peppa,peppa,peppa)

Kommentarer
Postat av: hanna

det kan nog dröja ett tag... men jag jobbar på det tills sommarn iaf :) får försöka snyltåka med dig tills dess ;)

2009-02-11 @ 00:28:29
URL: http://littlesweden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0