Shopping

Efter mycket om och men så kom vi iväg iallfall, jag och Sofia gick lös inne på Euro sko där brevid telia. Köpte dessa tre par skor för ca 500 och innan rabatten var avdragen stod det 2300 så jag känner mig mer än nöjd. nananantjalalaal, förlåt Papi, lovar att slänga minst ett par gamskor nu.. Okej, lovar att försöka slänga minst ett par iallfall =)

Nu ska jag snart åka och hämta Maria och sedan åka på coop och handla lite för ikväll blir det mysimojjs hemma hos Mattsson med brudarna, ska blir sköntis!


 


Kommentarer
Postat av: stina

din jevel!! du hittar alltid snygga saker på rea..



Puss god natt! :D

2009-02-08 @ 03:40:47
URL: http://theineloquents.blogg.se/
Postat av: Sara

Det är bara bra här, trivs som bara den :) Hur är allting med dig då Malin? Ja tråkigt det där, men det får jag allt styra upp ;p kramar

2009-02-08 @ 08:24:41
URL: http://rekvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0