Lördag!

Gårdagen var mycket mys, först en fika med Fnysi på waynes hon åker tillbaka till Linköping idag för fortsatta studier så var en liten hejdå-fika. På kvällen kom Madde och hämtade mig, förbi coop för inköp av chirre&dirre sedan vidare ut till Åm och Emmy där vi kikade på brunettberra när hon shakade asset sedan spelade vi monopol, sjukt jäkla troligt alltså, i slottet i Åre fanns det de nya monopol med kreditkort, mycket roligt men igår var det, det gammtradionella=) Först ut var Madde sedan Fanny och jag kom två och Emmy vann, under mitt sista halva varv klampade jag på 5 st hotell, vad är oddsen att man gör när det endast finns 5 st hotell med? Det sved inte så fint i kassan kan jag säga!

Nu sitter jag iallfall på jobbet, asakul att jobba när inte Mallzen jobbar ehehehe! (..not...) Jag tycker inte om vin för den som fattar något om det, uschha Fått lite andra uppdrag här på eftermiddagen iallafall, det tackar vi gudarna för!

Vad säger ni Mattsson och Maria, var det fest ikväll eller? WOOOOHOA, living the dream! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0