Off we go!

Sådärja, efter ca 2 timmars sömn och en massa hejdån så ska jag strax bege mig söderut. Har nytt mobilnr också för den delen, eftersom att det lika väl går att hitta på hitta eller eniro så kan jag skriva ut det här, 0767834354 är mitt nya nr!!

Ska möta upp Stina i sthlm och mysa, packa om, stina får hjälpa mig dumpa lite saker i och med att väskan väger lite fööööööörmkt just nu, ajjsingvajsing lillekatt!

Sådär nu måste jag bege mig men, alla ni som känner att ni tar åt er, JAG ÄLSKAR ER OCH KOMMER SAKNA ER LONG TIME!!!!!!!!!!! FÖREVIGT<3


Vi ses Härnösand om 3 månader, förhoppningsvis lite brunare =)


Kommentarer
Postat av: Emmynem

lol kom tillbaka på en gång!!!!!!!! ett dygn sen jag såg dig nu, det räcker :)

2009-07-04 @ 11:28:58
Postat av: mallz

sitter i sundsvall på förfest nu, försöker njuta av festen och att vi snart ska se tomas ledin....men....det går fan inte kvinna! kom tillbaka NU!!!!!11 "vad gör du nu förtiden? varför hör du aldrig av dig, det var aldeles för längesen vi sågs........" love you long time / mallz bysse maria linda millan och mattsson (emelie,inte jocke ;)

2009-07-04 @ 20:05:18
URL: http://malinnorrrlander.blogg.se/
Postat av: maria

jag tar åt mig så jävla mycket!! i love you long time!!!

2009-07-04 @ 20:08:27
Postat av: ingela

Miss u 2

2009-07-07 @ 06:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0