Uppdatering=)

ÄNTLIGEN VA?

Sitter just nu på jobbet men slutar  om 35 minuter, och då blir det att gå de 30 sekunder det tar att gå till oss för lite duschning och snabbfixning innan det blir litt utgång för ovanligheternas skull här nere, hehe.  Fortf varmt och gött, idag blev det dock ingen solning i och med att jag, Nina och Nadica var på stan och kekade samt gjorde lite shopping, dock inte för min del, löning nästa fredag WOOOOHO

Imorgon är det arbetsveckans sista dag, här jobar vi somsagt  tisdag-lördag så vår helg är söndag-måndag. Längtar tills mina bruppisar kommer, lovar att ni kommer triiiiiivaaaaas som fisken i vattnet här, hehehehe!!

nej, dax att göra lite nytta nu!

TAKE CARE

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Kul att höra att du har det bra i värmen, lite avis eftersom vi har moln i dag. Var rädd om dig!! Alla hälsar. Kramisar från lilla moster

2009-07-19 @ 17:06:27
Postat av: Annika

Snart kommer jag också! (tror jag iallafall) Hur länge stannar ni? 3 eller 6 mån? KRAM (och blogga mer förhelvete !) =)

2009-07-20 @ 00:57:13
Postat av: maria

jag saknar dig bruden! det är inte som det ska utan dig här, förlåt att jag itne svarade idag men jag satt i kassan du vet ;) vi kommer förhoppningsvis i mitten på augusti om det passar för dig? :D

2009-07-21 @ 16:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0