Såhär fint skrev Mallz i sin blogg!




du vill aldrig erkänna att du har fel
du är modoit
du är dryg med dina "uträkningar"
du är smartare än mig
du är jävligt uppkäftig
du är pinsam på fyllan (jag med kanske?)

men ändå älskar jag dig så jävla mycket kvinna.. måste du åka? du fattar inte hur mycket jag kommer sakna dig och dina dryga jävla uträkningar (kan inte fatta att jag sa det där). du och jag har ju så satans roligt tillsammans, och jag hade hoppats på att den här sommaren skulle bli sjukt rolig tillsammans med dig. men ne.. nu drar du din jävel. för er som inte vet så ska hon dra till cypern i 3 månader. och det finns fan bara en posetiv grej med det, och det är att jag kan komma och hälsa på dig hur ofta jag vill. men resten av sommarn då? åh...men visst...lämna mig du bara. buhu cry me a river säger jag bara.



Jag kommer sakna dig som ett tok med kvinna, men Paphos är somsagt bara en 4h lång flygresa bort, lovar att skicka hem ett fint paket till din stora dag!! Saknar dig redan, även fast jag inte åkt! =)

Kommentarer
Postat av: mallz

men jag vill inte behöva ta ett flyg för att träffa dig, vill kunna sätta mig på en skrotig cykel och cykla till dig........åh :((

2009-06-24 @ 16:07:31
URL: http://malinnorrrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0