Livet är underbart!

Måste börja att säga det hur mitt mood har förändrats de senaste dagarna, tjejsälskap i lgh är något jag uppskattar, och det är ju inte vilka tjejer som hellst heller! Igår var annars en mysig dag, lite plock och fix innan vi vandrade lite i hamnen, käkade på BÄSTASTE  Pinguino och gick sedan hem till killarna och spelade poker. Systrarna och Nicke vandrade hem och jag stannade en stund innan vi alla gick ner till bargatan för något som var meningen " ett par öl", Johannas bror och hans kompis kom igår för att hälsa på så det vart Flairs som vanligt innan det intogs lite drinkar på Boogies. Natten rullade vidare och vi han med både Rainbow, Starskys och Food of africa. Hem sedan sprang jag som aldrig förr, han aldrig med att bli rädd, och att min kondition var så pass bra var något jag inte trodde heller hahaha.

Idag har vi legat på stranden en liten stund och glassat i eftermiddagssolen, mysigt värre måste jag säga. Och Ollebolle fyller även år idag så Grattis till honom! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0