sundat bloooooody sunday!

gårdagen var kalasbra, först hockey hos byströms med en härlig modovinst, killarna lekte med färjestad och matchens slutade 10-3 till MODO!! :D Sedan bar det av till lindiz där det var en helr del blandat folk, drack lite vin&cider innan det vart krogen en sväng där vi skakade rompa, sedan inatt skulle jag och by se bronsmatchen, tog med oss mat hem och det sista jag minns innan jag somnade var " då börjar matchen mellan slovakien och finland" sedan somnade jag.. Tydligen gjorde by också det, menmen gött sov vi!

Idag kikade vi på handbollen, brännan hade hemmamatch och sedan har jag vari duktig och lagat mat hemma åt mig och far, vart rotsaker i ugnen och kyckling med gogegga till, mums och ikväll var jag på coop en sväng och lyckades shoppa på bokrean, blidde två st böcker. Bakade en halvt misslyckad paj ikväll med, rabarberpaj med ett hackat mörkt chokladlager on the top, ingen höjdare!!

Sedan såg man ju 5-milen ikvällmed, BRA jobbat alla svenskar måste jag säga, spec Johan Olsspn som måste vara sveriges oskung då kanske? 3 medaljer har karln lyckats spurta hem!! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0