biomys

Har blivit jobb hela helgen efter sälenresan som var lör-tis och var mycker rolig! =) Igårkväll vart det impulsbio i sundsvall, jag och Mallzen såg Remember Me med min soon to be husbend Robert Pattison mumsfillibabba säger jag bara oooutch vad läcker han är! Sedan åkte vi hem, såg Stockholm Boogie och avslutade natten/ somnade till pippi långstrum hehe!! :D

Nu ikväll har vi käka göttigt och kikat på dtv (jobbskadad men, TV ) och sagt hejdå åt tjocknäsa/blåöga som följer dragningskraften och hälsar på down under, have fun!

Woho, kan knappt vänta längre, vill att det ska bli påskpåskpåsk nu och ÅREBIGTIME!!Woho, jag och Pussy drar upp torsdag-måndag och ja.. hehe lever det riktiga må-man-livet!



Älskar även denna låt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0