21

 Mallz visade mig en ny benövning igår och idag vet jag inte om jag ska skratta eller gråta.. Helt död i benen, joggade till gymmet ikväll och höll på att dö (kanske har lite att göra med minus 15 grader som det är) så försökte göra denna övning idag igen men icke sa nicke kunde inte ens göra 1 rep innan benen gav upp, JÄVLA TRÄNINGSVÄRk!! (älskar, men hatar iaf)

Fick skjuts hem och tog direkt vovven ut på en långprommis, gick lite senvägar och tillslut hamanade jag på bowlinghallen där pappa var så åkte hem heheheh med daddycoool!

Nu har jag precis gjort iordning lite kyckling och wookgrönsaker som får bli morgondagens middag, jobbar kvall för första gången sedan typ aug/sept? :) Lyckades byta till mig och fick två kvällspass så blir både imorgon och på onsdag.

Nu blir det till att se ett par satc-avsnitt innan man somnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0