Mooonday

Sitter här och fördriver lite tid just nu, bore sätta igång med städandet men orkar inte just nu, ska snart kila iväg på badhuset och träna med Emmy så får bli städning ikväll.

Helgen bestod av massa plugg vilket var skönt, alltid så lätt när man väl kommit igång, synd att man inte gör det för ofta bara.. Jag och Stina satt vid varsin dator och gjorde lite svenska, vi har som mål att vara klara tills början av april och det kommer vi säkert vara också. :) I söndags bakade jag och Stina även hemmagjord hallonfromage, så sjuuuktgott, MUMSFILLIBABBA!! Vi han även med att se Beck-Afrikanen.

Ahh, ligger uppe halva nätterna och kikar på OC, har sett avsnitten hur många gånger som helst men det är fortfarande lika bra varje gång.

Nej, nu ska jag ta och slänga i en tvättmaskin innan det blir träning och skitsnack i bastun. OCh passar på att lägga in denna bild. JAg älskar den, haha Kolla in allas blickar på Emmy.. Stackarn vad sa hon egentligen?


image68

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0