Kalas

vart ingen träning igår utan raka motsatsen, My fyllde nämligen 19 år grattis grattis så vart tårta och massa annat göttigt. Fick mig en liten mysstund med Mejan med som snart blir hela 1 år också, så fantastiskt charmig och gullig liten tjej.

Sitter återigen på jobbet, denna vecka är lite stressigare än dom två föregående men så är det ju alltid denna tid i månaden. Men nu idag ska jag förhoppningsvis shoppa också, satt senast förra veckan och sökte efter info om när förken fahrmans andra bok skulle komma ut, hittade dock ingen info men till min stora förvåning så fick jag se på gynnings blogg idag att den kommit ut, älsade första boken Elsas mode så har stora förhoppningar på Elsas värld som den andra boken heter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0