Long time!

Sådär, då var det ett tag sedan man skrev då, har hunnit med ett helt påsklov och massa mer därtill. Bland annat har älsklings-stina fyllt 18 år, det har firats med dunder och brak och massa party =) Har även hunnit med att jobba ganska mycket även på detta lov. Katjing i kassan!

Just nu sitter jag i nv-rummetv och skrivert med mina vita fingrar, målat och hjälpt till med tapetsering hemma hos framor och har inte fått bort all vit-färg från fingrarna.. men men har nyss haft en äventyrs-lektion. Vi åker nämligen till fjälls på söndagmorgon och kommer bo i finfina stugor och åka slalom&snowboard i 5 hela dagar, kommer bli sjukt kul =) Sedan på fredagmorgon åker jag och Stina vidare till Sthlm för lite mys, wiiiiho! :D hotell, shopping och massa mys, kommer bli underbart!

Nu sitter vi bara och väntar på att matsalen ska öppna så vi kan käka lite gröt, mumsfillibabba! =) sedan är det krmi och efter det slutar jag, ska jobba kl 13-21 sedan, uuuh jobbigt!

Plikten kallar, seee u

Kommentarer
Postat av: Staffan

Hej Malin - ska du läsa SvA i höst för mig? För du hinner nog inte klar kursen före sommaren. //S

2008-04-07 @ 08:13:50
URL: http://harnostudier.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0