16 December

Vart en lugn och skön skoldag, dock tråkig föreläsning om vindkraftvärk.. skulle vara 45 min men vart på två timmar, <oooooops! Efteråt gick jag och Stinsen på stan en sväng, hon nhandlade lite julisar och sedan vart jag tvungen att kila upp på jobbet, gick brais idag. Vann kvällens tävling på fick ett fint presentkort, Öbackakort på 300 kr, det tackar man för! Jag, Mallzn och Annika skrev även våra packlistor, åhåhå vad kul det ska bli, shit majbritt!

Tog en prommis upp till bowlinghallen idag med, såg halva  papis match sedan vart det lite övningskörning. Har min första lektion imorgon, under hur det kommer att gå..? BRRRAAA hoppas jag på, har varit så seg med detta jäkla kort, men nu tusan ska det bli mitt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0