Åre!! =)

Julaftonen var mys, hela släkten samlad med massa god mat och paket. Juldagen var som julafton fast hos mormor med andra sidan av släkten, på kvällen var det utgång, kom till stan halv 10 då vart det raka vägen hem till Brasse och Larsson där det festades, sprang ner på kajjis och tog stämpel och tillbaka. denna kväll var så sjukt jäkla kul, wiiiha! Vart efterfest och kom hem klockan elva i fredags, kul det känndes då jag och malin kom och gick hem genom stan i klackisar och gårdagens smink, fortafarnde fulla. Kom hem och då vart det Birsta med Papi. Blev illamående när jag såg den enorma hysteriken som rådde i alla tjejaffärer.Var meningen att jag skulle tokshoppa upp alla mina pengar men kom hem med en ynka tröja/klänning från Monki?? Kan iallfall säga att jag somnade gott på kvällen i soffan framför örslaget! =)

Igår vart det jobb 11-18 (döödens-dag) sedan spelkväll hemma hos mig med massa tjejer, åke ner en sväng på korgen och shakade, med det vart inte långvarit. Smake bra, smaka inte riktigt bra,

Nu om en timme åker vi till Åre och blir där i en vecka. Hoppas på att det kommer bli sjukt jäkla roligt, wiiiha. Sälen förra året var obeskrivligt bra så har skyhöga förväntningar på detta :) packade inatt då jag kom hem hoppas på att jag fått med mig allt!

  

Kommentarer
Postat av: mammsen

inga inlägg från Åre?

;)

2009-01-07 @ 14:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0