Bruuuuuuuuuuuuuuum!

Gårdagen i Övik var trevlig, länge sedan man såg Julia och det visade sig att även hon ska till Åre över nyår, woho! Blev vanliga ljusa slingor, all utväxt är borta och några bruna med för den mer lite naturliga looken ;) Kanske skulle ha gjort fler bruna, vart riktigt coolt även fast det bara är jag som ser dem nu :)

Idag var det en halvslapp skoldag, miljö där vi mest bara babblade av oss lite, lång lunch och sedan SH. Fick även skjuts hem av andreas i min klass, snällt :D Sedan vart det tacos till middag, såååååå gott, mums. Ikväll har jag bara varit, skulle ha jobbat igår men hade ontis i huvudet så blev inge av.

Idag har min lilla reeeka flytt landet, hon och hennes undersåte drog till thai för sol och bad i 2 veckor, kul för dom, as kul! Men själv så åker man ju till Alperna om exakt två veckor, kommer bryta benet i backen, min tur som vanligt! sedan är det ju snart dax för en vecka i Åre med över nyår, frågan är bara vart vi ska på nyårssupén.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0