Måndagmorgon!

Dagen kunde inte börja bättre, eller det började dåligt inatt.

*Kunde inte somna inatt vilket ledde till att jag vaknade efter bara 4,5h sömn.
*Mjölken hade gått ut, brödet var slut och flingorna med.
*Fick mascara på ögonlocket vilket inte vill gå bort
*Kom till skolan, får veta att vi inte har någon Hostoria och börjar alltså inte föräns typ 11

En bra grej med morgonen var iallafall att pappa skulle ta bilen till jobbet och inte gå så då fick jag köra till skolan hehe slapp alttså att gå och fick lite övning, gick suuuuper bra, vart till och med en helt rak parkering på skolan.

Jag läser Småföretagande alltså uf men vill inte starta ett företag så jag och Michaela illustruerar ett företag, har precis skrivit vår affärsplan och vår handläggare är ingen mindre än BIll Gate och sjävklart backar hema Microsoft-gänget upp oss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0