trötter

AAAH. så trött! Ögonen håller på att sjunka in av trötthet. Menmen, ska äntlkigen uppdatera lite.

Sedan sist jag skrev har det inte hänt så mycket, var en hel-lugn helg med lite städing, sömn, titta på skidtävlig, vara familje-social, hälsa på farfar på sjukhuset osv. Riktigt lugn med andra ord. MYCKET BEHÖVLIGT!!:D Annars har veckan börjat bra, 100% närvaro och idag har jag varit på mitt nya (förhoppningsvis) jobb. Var utbildning på televinken från 13-21, och innan det var det skola så har inte varit lugnt en sekund idag. Utbildningen gick bra och det verkar intressant och roligt, skall sälja Viasat, iallafall till att börja med. Ska jobba/medlyssna/börja ringa på söndag mellan 11-15 och på onsdag 17-21 sedan ska vi ha ett samtal om hur det har fungerat och då får jag veta om det blir en anställnig eller ej med. Hoppas jag får iväg ett par sälj så det går min väg men det ska nog inte vara allt för svårt! :D *peppar peppar ta i trä*

Imorgon är det biologi prov, hade superduper planer om att jag skulle plugga jätte mycket biologi ihelgen men sedan på fredag kväll när jag ska börja kommer jag på att böckerna ligger kvar i skåpet, my bad så det kommer inte gå så bra imorgon eftersom jag ska gå och decka i sängen nu!!

Igår gjorde jag något jag inte gjort på länge, jag åkte skidor med papi, körde även magda en bit! :D sjukt halt dock men ramlade inte! WOOHO! :D

Nej, nu blir det nack to bed!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jaop.. Det blev så.. Han var sjuk och gick på flera mediciner varje dag så.. :(

2008-02-13 @ 10:36:59
URL: http://Brooklynbackyard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0