Farfar

Stackars farfar som idag/ikväll fåyy amputera bort benet. Krya på dig!!

Denna dag har även den varit sjukt lugn och härlig. Ställde klockan på halv 7 för att jag skulle få somna om, det finns inget bättre än att vakna av alarmet och veta att man får sova ett par timmar till. Dock så fungerar det inte på helger utan när jag väl vaknar då så äre vaket som gäller. Gick på stan med mami en sväng vid halv ett innan jag vanadrade upp på skolan för att ha en debatt på miljölektionen. Vandrade sedan ner på stan med Biggit och Sannis, köpte en kjol på röda korset för 10 kr, en grå-aktig kjol som jag tror att jag ska ha imorgon, så laddar upp en bild då så får ni se vad fin den blev. Var nämligen upp till farmor ikväll och sydde om den, är riktigt nöjd, kan bara inte bestämma mig om jag ska sy på hängslen eller inte..

Okej Emma, såklart jag vill slippa allt nu och ta studenten men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge (okej hade det inte varit min tur nästa gång hade jag D Ö T T)

HAHAH, bästa kommentaren under debatten kom från Stina "Men Goddag Yxskaft!!" Var sjukt kul, tur att vi hamnade på samma "lag".


Måste väl även passa på att skriva Grattis Sabine eftersom hon fyller hela 19 år idag, GRATTISGRATTIS. Hoppas du, och alla andra studenter är sjukt ful(l)a och har superduper kul ikväll/inatt! . . . . . . . NOOOOOOOOT! =)

Godnattis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0