Helg.

Wihi, äntligen helg igen!!

Håller precis på att laga lite mat, fullkorns-pasta och falukorv gottgott, kanske inte riktg fredagsmat men måste man laga maten själv så finns det inte mycket annat än de och köttbullar som jag ALLTID gör att välja på.

Har idag precis som i förrgår och igår varit på spegeln och tränat, kommit in i en träningsperiod nu, tycker till och med att det är kul!! :D Annars så sov jag hos mami inatt, åkte upp med henne efter hennes jobb igår och åkte ner med henne idag för hon började jobba strax innan tolv och jag var faktiskt leeedig idag, har inte träffat henne sedan juldagen då jag var upp en sväng så det var mys. Var dock på skolan och käkade lunch och lekte i musikrummet med Stina innan vi gick ner på stan och inhandlade en present till Birgitta som fyller 18 på söndag! (:

Ikväll ska jag till Emma Berg och mysa, var så grymt länge sedan jag träffade henne nu curlingtoket så det ska bli kul, även att alla andra ska ut.. Ha så kul!

Back to work, tycker jag hör pastan kokaöver?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0