Nytt år!

  1. Wööö, hemma efter fjällenresorna UTAN benbrott!!!

    (Varning för stavfel)

    Iallafall så vet jag ej med vlika ord jag ska försöka förklara denna resa... obeskrivlig, måste ha upplevts.. SJUKT BRA!!! :D Fullt ös medvetslös från söndagmorgon till torsdag kväll, WÖÖÖÖ-ÖÖÖ-ÖÖÖÖKnulla alla brudar, ja varför det sades av alla under alla dagar, under alla tillstånd vet jag ej men, haha kul iallafall nu såhär i efterhand!

    Ja, resan kan iallafall kort och gott förklaras med de fyra B:eena : Bira, Bastu,  bubbel och brudar(för killarna då) :D:

    Vill tillbaka nu, kommer blir sjukt svårt om inte omöjligt att vara med om en bättre resa! Men så säger vi ju om allt vi upplevt eller hur?
      
    image35

    Nu är lovet iallafall slut och mattelektionen börjar om åtta och en halv timme, då får vi förhoppningsvis reda på hur det gick på kursprovet i matte-c, vill nog inte ens veta.. Känndes URKOLASCH! Men ska bli roligt att se mina underbara klassisar igen hehehehehe (not) ;) En sak som var en bra avslutning på lovet var iallafall att Stina ringde och sa typ : hej jag tänker komma nu, vi ska plugga ( och med det vet vi ju att hon menar softa), jag hinner svara typ Hej: innan hon är redo och slänga på luren innan jag ska hinna säga något annat hahaa. Har inte träffat stina sedan juldagen alltså, på 12 dagar och det märktes vi garvade åt allt, eller kan man kalla de där ljuden som kom ut för garv? HAHAHAHHAH kul var det iallafall att träffa henne. Vi gick till mini och gjorde en liten.. hum ny kebabfavorit ungefär.. de plockade ihop en fruktsallad åt mig och stina MYCKET GOTTTIS!: D

    Nu har jag tillbringat alldeles för mycket tid åt andra saker och alldeles för lite tid åt pluggandet som skulle göras under lovet.. kan skylla på att jag dumpade alla skolböcker hos mamma redan innan vi fått lov och att jag inte varit där något så jag kunnat hämta dem... hehehe MY BAD! biologiprov på onsdag, wheeeyi! Ruggigt taggad.

    Mitt och Stinas nyårslöften är även att bli seriösare. Vi ska nu kämpa för att ha någon annan outfit än mjukisar och sovtröja på skolan ungefär som hela förra terminen.. Okej kanske inte sovtröja men det var nära många gånger, vi ska hänga med mer under lektionerna så vi inte behöver plugga lite mycket hemma till skillnad från förra terminen då vi varken hängde med eller pluggade hemma, vi ska jobba lite mer så vi kan unna oss något på påsklovet, en reeesa (behöver inte vara utanför sveriges gränser) och jaa... det fanns en hel del andra saker med som är inräknat i detta löfte som vi inte behöver ta här.

    Nuuuuu ska jag sova, heheheh.. skulle försöka vända tillbaka tidsrytmen igår men vart mysis med film osv ute i äbro hos Emzern så var inte hemma förän vid halv 3, och vipps så kollade jag på klocka efter lite hackande och då var den 5.. GOD JOB MALIN!

    GOTT NYTT ÅR ALLA OCH TACK FÖR ATT NI SOM VAR I SÄLEN FÖRGYLLDE MIN RESA!!!:D 2007 kunde inte avslutas bättre och 2008 kunde inte få en bättre start! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0