Söndags ångets once again.

Jahaja, denna ångest kommer ungefär samma tid varje vecka.. Söndagar är inte mina dagar, alltid samma ångest över att allt som skulle bli gjort i helgen inte ens har fått en tanke ängnat åt sig. Jag har knappt öppnat biologiboken och det är kursprov på onsdag.. SMART DRAG!

I fredags var det iallafall en bra dag, efter skolan var jag och Biggit på spegeln och tränade lite, sedan var det bara till att springa hem och fixe lite innan Anna mfl kom och hämtade mig också åkte vi ut till Brunne, till fanny på 19-års kalas. Mycket trevligt och goootårta hade hon (: Sedan for vi in till stan och jag och Emmy gick på kajutan en sväng, var inte så mycket folk där så vi gick till lgh ett tag för att sedan återvända till kajutan (: Var en rolig kväll, alltid kul att shaka loss :)

I lördags sov jag mest hela dagen, spenderade lite tid (ytterst lite, önskat att jag inte somnat framför tvn) med biologin sedan kom papi hem från Sveg där han tävlat. Dock utan hund eftersom hon visst följt med en annan familj till fjällen över helgen. Han skjutsade mig till Emmy där jag han vara 15 minuter ungefär innan jag skulle vidare till Jenn på mys, vi käkade gurka, morötter, popcorn och dipp, MUMS! :D Sedan gick vi på en långprommis och sa bland annat hejdå till Liza som idag åkte till Paris för att arbeta som Au Pair :) LYCKA TILL BRUDEN. Sedan promenixade jag hemmåt och han inte mer än hem innan Emmy äntligen fick tag på mig ( glömde mobilen hemma hos jenn inatt) Det var nämligen pulkatime inatt, Emmy och sprock kom och hämtade mig också for vi upp till slalombacken och åkte pulka, MYCKET ROLIGT :) Alltid kul att leka i snön(:

Idag hade jag planerat min dag i förväg , skulle kliva upp vid 9-10 och plugga, sedan gå och träna på spegeln vid 2 och sedan hem och äta och fortsätta plugga men vaknade halv 2.. och då kom pappa och hämtade mig också skulle vi hämta min telefon som Jenn glömt att lägga i brevlådan haha. Åkte och handlade osvosvosv sedan kom Jenn med den, man känner sig verkligen avklädd utan sin telefon, handikappad rent ut sagt.. Men nu, back on track! Såg även Singing Bee ikväll, var ganska kul, fast ändå tråkigt.. ingen som riktigt gjorde bort sig.

Nu, PLUGGA!!! :) Bättre sent än aldrig.

Går inte att ändra textegrejjset, det där testet var himla enkelt när jag lade upp det här. FY

    image48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0