Helg

Så var det dax för helg igen då, otroligt skönt måste jag säga! :D Dagen har varit bra på många sätt, den har varit lugn och skön och har även jobbat mellan 17-20 idag, vårt lag vann med typ 22-11 eller något liknande hehe. Det vart glasstårta till fika ikväll med, vi utmanade varandra om fredagsfika hehe. Jag sålde 3 och höll alltså mål, känns otroligt bra, väntar bara på dagen med det stora D:et då jag inte kommer sälja något alls, för visst kommer man in i sånna perioder också. Jag hoppas att väntan är lång ;)

Nu ikväll har jag bara varit hemma och sett på tv med familjen och varit social, misslyckades alltså med att få med mig Emmy ut, men tur är väl att det kommer en morgondag med va. Var meningen att jag och Emmy skulle åka på äventyr till Övik imorgon men vi skjuter upp det tills på onsdag (och vi ska inte på paradisbadet) så nu får jag se vad det blir.

Dagens absolut BÄSTA händelse var att jag fick prata med Stina, damdamdamdamdamdamdaaaaam, äntligen!! Har fått pina mig igenom 1 vecka utan hennes närvaro, varit riktigt slitsamt måste jag säga! =) Men nuså, hoppas att jag får träffa henne imorgon.

Lägger upp en bild på min sötvovve som är uppe och springer vindelälvsdraget och som gör så superduperbra ifrån sig, trots att inte husse eller matte är med!

image83


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0