Ny datta!

Inviger nu min nya datta, har slagit till stort och köpt mig en bärbar en, inget storslaget utan en surf och skolarbetsdator bara =) Snäll pappa betalade hälften, eller jag ska få pengar för halva.

Igårkväll vart det Idol och singstar hos mallzen( behöver inte tillägga hur det gick, om jag säger så.. Jag låter som en katt som håller på att bli strypen när jag sjunger), hennes hosta is killing me softly, inte lätt att sova breve naa. Dumma som vi är stod vi imorse och väntade på bussen som skulle ta oss på stan/jobbet. Den kom aldrig och tillslut kommer vi på att det är söndag, eller lördag men röddag, puckon. Vart en skön prommis ner på staden, införskaffade oss lite grejjs inför kvällen maskerad haha. Vi kommer vara såååååå snygga! =)

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen innan brupperna kommer, blir lite förfest här innan halloweenpartyt på Genny's. Blir lugnt med tankt på att båda hundarna  är här hemma eftersom pap och pia ska bege sig till Casionot och gambla med faster m.fl.

Nu, LADDA&TAGGA! =)



ÄNDRADE PLANER:

Snart kommer Maria och Sofia och härmtar mig sedan där det av till lingonstingen(?) typ där iaf för fest =) Ska bli roligt, så vi blir hos oskar ist för mig med andra ord vilken blir lugnt och skönt för hundisarna =) Borde kanske ta nått att äta med eftersom jag enbart käkat lunch idag på jobbet och inget annat, känner att huvudet börjar bli unloaded och det + alkohol tror jag inte är någon hitt va? Been there done that ;) (SKOJJA MAMMA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0