Snöstorm.

ja, det är precis vad det är ute. Kall om fötterna är vad jag är nu, gick ingen jävla buss när jag skulle hem så traskade, vilket jag alltid gör men inte i detta väder, uscha och fy! Jag skippade mitt miljöprov imorse, var som sagt 4 prov denna vecka och jag kunde inte ge alla en ärlig chans satte.. Får göra det på tisdag ist hoppas jag! Samhällsprovet gick super iallafall, var inte alls svårt vilket jag trott.

Nu ska jag ta nått att käka,  en macka eller så innan jobbet som börjar klockan 17, bara 3 timmar så det är lugan. Hoppaspå den smarrig middag efteråt, sa till Papi att jag ville ha kyklingtacos (asgod geggimojjsgrejj pappa gör,favoriträtt) eller vanlig tacos, sjuuuukt länge sedan.

Och ikväll.. IDOL såklart! Vad ska man annars hitta på i detta väder en fredagskväll efter jobbet? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0