Tjänare kompiz!

Usch vilken dum dag. Började med tråååkmiljö, lunch var nog dagens höjdpunkt spagetti&köttfärsås. Och sedan SH som inte var så roligt idag, sedan var det sponsorsökande inför söndagen då vår klass ska stå på skyltsöndagen och sälja bröd och lotter så vi behövde priser, ringde runt till tio tusan olika företag och det gick finfint, fick ihop riktigt niciga priser, mycket mat-priser :D Mums. Han inte hem efter skolan så vart lite tröstshopping (tusan, skulle inte shoppa) sedan jobba. Var trååååk på jobbet idag med, uscha! Lesslessless..

Nu, dö av i soffan en stund eller borde kanske krypa till kojjs påengång... näe?!!

Denna myskorv är inte ens hemma så det ekar typ när jag trycker på tangenterna,
vem ska få upp mig ur den varma sköna sängen imorgonbitte när inte magdis är hemma
och kör morgongympa i min säng så jag blir så less och
 vaken att jag kliver upp?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0