Jag ser det snöa jag ser det snöa jag ser det snöa igen! :)

Som ni kan läsa i rubriken, det SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖAR =) -JAG ÄLSKAR SNÖ! Min hund fick ett sprallanfall när hon kom ut och marken var vit, hon körde ner huvudet i gräset och mulade sig själv, skuttade och viftade med svansen, en tjej som jag faktiskt tror gillar snön liiiite mer än mig.

Idag har det varit en lugn dag, pluggatpluggatpluggat och jobbat kvällen, nya winprojektet är sketasvårt, igår sålde vi alla varsin  under hela dagen, 9-17 och ikväll 4 timmar sålde jag, dadadadadda FYRA STYCKNA! :) Fick t.om slutaa 15 min tidigare och sedan fick jag en biobiojett med, wiho känns great!

Nu ska jag hoppa i sängen och läsa lite, sedan imorgon blire hockey med tjejerna! WOHOHOHO =) Jag, Sofia och Malin ska gå lös i e.on arenan! HEJA MODO HEJA!

GODNATT ÖNSKAR EN GLAD OCH SPRALLIG MALIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0