Österrike!

satan vad jag är sugen alltså, gäller att jag och Malin jobbar ihop de 96 timmarna som krävs för att få åka, och framförallt behålla våra topp tio platser! Jag ligger på 3e plats nu och hört att 1an och 2an inte ska åka pga. att de inte kommer hinna jobba 96 timmar. MALLZ&MALIN, nu måste vi kääääääämpa! höhö. Nog om det.

Skoldagen gick bra, Engelskan var intressant, såg en dokumentär om hur man gör skilnad på männsikor, de var ett experiment där de var blåa vs bruna ögon som gällde. Mycket intressant. Sedan vart de PA-möte, gick också super, fick massa nya tips osv, efter det var det Historia, de flästa babblade bort de 80 minterna ist för att arbeta med frågorna och även vår lärare drog roliga historier. Tillsist var det psykologi och nu äntligen fattar jag allt, de föll riktigt på plats idag, känns super!

Fick även ett roligt sms idag, mitt h&m-paket hade kommit till hellstrands, woooh! :D Vart att kuta hem, testa kläderna, keka och sedan kuta till joppet! NUUUU SOVA efter att ha kikat på oskyldigt dömd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0