Det är knas på cypern.

Stina och per ska åka hem så jag måste nu fixa nytt boende, blir fruktansvärt besviken och irriterad men what to do lixom?  Var meningen att vi skulle flytta in i ett nytt hus på onsdag och leva lyckliga i alla våra dagar höll jag på att säga men det går ju inte för mig att bo själv med en hyra på 600euro så måste hitta en lgh, får räkna med 350e och det står jag ut med men sedan är det 350e till för deposition som jag inte har råd med nu innan löning den 25e.. Vill inte åka hem, inte alls men ev. så har jag inget val. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ, jag hoppas att det löser sig, jag hoppas,hoppas,hoppas för jag vill inte åka hem.  Nej uschfy

Vad som än händer så kommer jag att bli kvar minst 2veckor till i och med att mina bästa bruppor kommer på fredag nästa vecka, Malin&Maria ni är efterlängtade till tusen!! Det är det som får mig att kliva upp ur sängen var dag nu!!!

Kommentarer
Postat av: Emmy

lol ska dom åka hem? why? heeeenaheeaaaaaaaaaaaaadsssssss! fan vad surt för dig!!! men du kanske kan komma hem och åka ner igen med malin o annika? henipuss

2009-08-07 @ 11:55:07
Postat av: maria

love you

2009-08-08 @ 15:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0