Sommar&sol

Sitter på jobbet nu och ska strax gå och skjuta mig själv tror jag.. JAG VILL OCKSÅ LIGGA PÅ SMITTA, till och med paps ligger där..  =(

Denna vecka har det blivit mucho jobb, lite för mkt faktiskt om jag ska vara ärlig! I onsdags lyckades jag iaf övertala Mallz och Maria för en öl eller två på skeppet, var mycket trevligt och kvällen avslutades med lite shakande på Gennys med gråtröja ;)

Igår var det meningen att jag och Emmy skulle mysa, slutade med att jag, Maria, By och Ems satt och skulle findricka litt, dela på lite mouserat vin och sedan gå ner och kolla läget på Skeppet&Hamnis, slutade med att vi vart dyng.. Det hans med både, skeppet, hamnis och Gennys för att avsluta med lite nattkäk på Pinicchio, mums! Tack Davve, eller vad säger vi tjejer? =) Marias mobil försvan och efter en hel dels sökande och efter många om och men så somande jag innan jag hunnit fått ner huvudet på Marias kudde!

Man kan inte annat än vara superglad när det är såhär fint väder, usch och fy vad bra jag mår nu!! Så jag och Maria håller igång, vi håller i och kör för tredje gången denna vecka en riktig helkväll ute på stan! Wohohoho, kan också påpeka att Mamma, nej jag är inte alkolist men lämnar landet och mina underbaringar om exakt en vecka så, måste passa på =)

En bild från balen på mig och min blivande sambo. vackaraste Stina!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0