Åre

Hemkommen efter 5 galet sköna dagar i Åre, vi har haft strålande sol hela tiden så litt bränd på nosen är man allt. Vart 4 sköna festkvällar och 4 ännu skönare heldagar i backarna!! =D Men sista gången för i år var det troligtvis inte, om 2½ vecka bär det uppöver igen, vi åker nog fre-mån, gaaaaaah att man kan må så bra där, helt galet vad man njuter!! :D



Uppe utanför bergbanan solades det, klockan var kvart i sex och det stekte fortf



Pussy och jag på fjälgårdens terass, afterskiiii



Ett stopp på Butamon



Jag och Josse vid fjällis







Josse och Norska Linn innan Timbuktu på bygget



Jag och norska Kim



Fina Pussy







Jakob, Josse och jag njuterav en kall på afterskiiiin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0