Back to school

Hemma igen efter en fantastiskt trevlig helg i Sudndsvall, var go mat, massa folk, goa drinkar och fantastisk stämning! Sitter nu hemma i soffan och degar, lite småtrött och kikar på Irene Huss och käkar nötter (:

Denna hittade jag på någon sida, gillar den men finns ingen budget för det när man ska ut och bagpacka!



Imorgon kliver man på en 40-timmars arbetsvecka igen, plus att mina kurser jag ska läsa upp via komvux startar imorgon, blir en kämpig period med heltidsjobb och plugg.


Kommentarer
Postat av: tovan

haha coolt, det är ju min jacka sen 2 år tillbaka :D du kan få låna om du är snäll ;)

2010-08-24 @ 22:50:37
Postat av: Anonym

hahah, äre sant? katjingkatjing, efter litt mer timmar i gymmet kanske man kommer i den också ;)

2010-08-24 @ 22:52:36
URL: http://malleysi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0