åh fy fan

Ja, igår skulle jag inte ut somsagt efter mitt och Malins lilla vad, dock så kunde ju inte någon av oss bärga oss så slutade med en massa kalas,  svenssons, efterfest och  vin&jägerdrickandes klockan 4 imorse så med handen på hjärtat kan jag säga att jag inte var allt för pigg imorse då jag skulle upp och jobba men nuså har man gjort sina 9h på jobbet idag så känner mig värd en riktig slappkväll med världens bästa bruppsor, By&Malin mhmhmh!

Var dock inte ensam om att vara sliten idag, Josse log hon också och sov en stund bredvid mig. Var kul med mycket folk på svenssons dock så spelade djn jävlig kass musik och då menar jag det också, hur många som hellst gock och pratade med han men inte tusan vart de nå bättre av de? 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0