23:21



Minnen, bilderna talar, berättar gott, saknad och glädje, oro och lättnad..
Jag ryser när jag kikar igenom bilder från då.
Kan inte ett par år fatta att det är sant, bara en sån sak som att jag bott i usa, NY i 3mån, hur coolt är inte det egentligten, jag skulle ge min högra hand för att få vara med om det igen. Jag vet att jag kommer åka tillbaka, nu när man är i en annan ålder vet man att det man prioriterade förr inte är prio #1 mer.
Jag längtar tillbaks, till imorgon och till den ovissa framtiden.



Jag, Dennis och Ems 07 på fest och galenskap hos D -07.



Jag och Lollo på spelkväll hos BiggMormor -07.



Jag, Elina, Millan, Karro och..vad han nu hette ute i NY -07.



Tittar på Nv-nollningen -07



På Ellis island, NY -07


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0