bortse från det förra inlägget.

för helgen slutade inte alls som planerat, fick för mig runt 2-tiden att jag skulle åka till tjejernai Sthlm som faktiskt kvällen till ära hade inflyttningsfest. Sagt och gjort, bästasta Nikki tog och jobbade sista 1½ h åt mig så jag han hem och duscha och packa på 20 min innan mammsen skjutsade mig till midlanda för att hinna ta  18.55-flyget ner. Otroligt glad att jag gjorde det, var en helt underbar helg som innehäll lite av varje hehe.

I söndags innan jag åkte hem han jag även ta en fika med Anna som var på cypern samtidigt som mig, pratade lite minnen och det får mig att längta ännu mer till vår resa som snart blir av, hela cyperntiden var fantasisk så jag har höga förhoppningar på att asien kommer bli MINST lika bra!

Bara nästa fredag blir det sthlm, finland och sthlm igen, hinner med 3 dagar hos tjejerna igen!



SNART...



..ÅKER...



..VIIIIIII!!!


Kommentarer
Postat av: josefin

Hoppas ni får det kul! :D

2010-10-28 @ 22:29:06
URL: http://www,halfhuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0