Ensam mamma söker

Ja, nu ikväll såg man finalprogrammet av Ensam mamma söker som pappa fått mig att kika på haha! Var väll ganska väntade val de gjorde. Just ja, zappade in på Nickielodien Kids awords (stavning) med nu ikväll, där Millas storasyster, latjolajban carro var med.. Fick mig att saaakna brudarna over there! Justja, Elli fyllde 20 år härromdagen, GRATTIS PÅ DIG SNYGGVE!! :D Present får du när du behagar dig att komma tillbaks hit, snartsanrtsnart mars/april :D LÄÄNGTAR, party på västkusten grr ;)

Pappilojsen har även tvingat i mig te nu 2 ggr denna vecka för det ska vara bra för min hals, har därmed slagit rekord i tedrickning eftersom jag vanligtvis dricker en mun /år ungefär i snitt. Han lagada även gooooaste hemgjorde hamburgarna idag! :)

Shit, vilken bloggare jag blivit.. ganska skönt att skriva av sig måste jag säga, även fast kanske ingen bryr sig i vad jag skriver ( även fast det är många som går in på bloggen) och där blev det även många "även" hahaa. kanske bara skrivit mkt för att det är lov och för att jag njuter  till fullo :) WAAWAWIIIIEWAA.

Nejnej, nu ska jag hoppa in i duschen och sedan läsa lite H.P som jag ska ORKA läsa klart denna vecka, alltså kommande vecka:) PUSSIKRAMI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0