Every step I take, every move I make I'll be missing YOU!

Ja, helgen har varit lite  sisådär. Begravningen i fredags var iallafall väldigt vacker, domkyrkan var fullsatt och det var nog inte någon som lämnade kyrkan utan att flodar av tårar runnit ner för kinderna. Var nog inte riktigt föräns i fredags som jag förstod vad som hänt, eller började att förstå vad som är på väg att hända, att vi aldrig kommer få se dig igen.  Var riktigt jobbigt att vara där, men samtidigt så fint.. ja, obeskrivligt. Din föräldrar, oj vilka trelivga och starka mäniskor, du är dom upp i dagen och som du pratat om dem, hur stolta du varit över dem, ja.. jag förstår nu varför.

Efter begravningen och den något avslappnande minnesstunden for vi hem och käkade tacos, fick ta en iprem och lägga mig och sova en timme för att försöka få huvudvärken att släppa men ack de gjorde den inte, vart iaf väckt var fika och tog 2 nya tabletter sedan spelade vi, jag, pappa, pia och Jessica plump, hur det gick tänker jag inte berätta haha. Såg även Idol.

Lördagen var bara mysis, fortfarande lite skakis från gårdagen men vart iaf lunch på stan med mami osv, lite snack som behövdes osv. Mycket skönt sedan vart det att köpa en farsdagspresent, ett par skinnhandskar och en reflexväst till papi sedan träffade jag Jenny på stan, hon skulle köpa lite grejjs på Åhléns sedan for vi på statoil och hyrde film och sedan hem till Jenn för att se - Arthur och minimojonerna. mysis att bara få ligga i soffan med filten över sig och se barnfilm :D Me like. Sedan kom papi och hämtade mig och det vart porterstek till middag MUMS vart även på lördagen lite plump där JAG VANNNN!!! :D sedan vid 9 var det filmkväll hos mig och emmy, vi var 15 personer i vår lgh och det var faktsikt helt okej, inte alls så trångt som vi trott det skulle vara :) Var riktigt kul att bara mysa och se film måste jag säga :)

Idag söndag har jag inte gjort så mycket, varit hemma och läst lite, varit hos farmor och farfar med släkten och käkat gott osv och nu är jag hemma, gillar även att så mycket snö kommit, SÅÅÅÅÅ mysigt MHMHMHMHHMm, hihi. 

Nej nu ska jag se på tv lite, sooo long. 

image7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0