Fint.

Ja, igårkväll skrev jag ett tooooklångt inlägg och skulle precis spara det då jag kom på att jag skulle lägga upp en bild.. och DÅ hängder sig datorn och det gick inte att göra något, så jaja..

idag var det iaf en sisådär dag på skolan, började as usial med sovmorgon sedan kl 10 var det minnes stund i aulan för att hedra minnet av Johan, var så fint där. Skolchefen Jim Dawe pratade, prästen Arne Wiig och mycket fin musik spelades upp, Var en super fin bild på Johan där framme och en masssa ljus.  Var ledsamt att se alla sitta och gråta, tjej som kille, gammal som ung. Alla grinade. Och värre lär det bli på fredag när Johans begravning äger rum, uscha :(

Skoldagen rullade på lite halvdant, kom lite tårar ner rinnandes ner på kinderna även fast man satt på lektion. Fick tillbaka ett matte prov och ett biologi prov idag.. kan ju säga att det gick inte ALLT för bra på dem, men bara att kämpa på tills kursproven :)

Efter skolan cyklade jag till lgh där jag la mig under täckena och tittade på film, somnade även till en stund hehe sköööönt :) Sedan halv 6 cyklade jag hem och satte mig vid datorn, har pluggat lite, sett på tv, prommenerat med vovvsisen och pratat med Emmy ca 7 ggr. Nyss kom pappa hem från jobbet med.

Vill bara säga att jag  älskar hösten och vintern, mörkret osv, sååå mysigt. mihi, tycker även om min gosishund med, att ett djur kan betyda så mkt, hon finns alltid där, kommer och puttar på en i sängen, hoppar upp och trampar på mig i sängen, kommeroch slänger hennes leksaker på en, åhh, alltid min gosisi, i alla väder :)

image6

Kommentarer
Postat av: Milla

Himla läcker bild hörredu, tagen med the US and A-kameran månne? Miss you over here!

2007-11-05 @ 22:52:20
URL: http://kull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0