Grattis Pia!!

Jahaja.. bara för att jag ännu en gång skrivit riktigt mycket så försvann det.. ett superbra virusprogram kanske ska önskas i julklapp? Jobbade iaf igår, fick ringa på sif och htf grejjen om föräldraledighet. (OM det finns någon som har ett jobb över, kontakta mig.

Idag var första dagen på jättelänge som jag fick lov att ta bussen, cyklat till och från skolan nu hela hösten men idag var det lite för halt för gammdäcken. Var ruggigt kallt att stå och vänta på bussen som var 10 minuter sen???!!!!:( Skoldagen var iaf lugn och skön med matte, svenska, matte, lunch och sedan kl 15:00 var det dax att tenta av engelska-a som jag valde att ta ett ig i, har förbättrat mig gaaanska så mycket i engelska sedan jag nu i sommras spenaderade 3 månader i USA- New York :) Så i det  tre och en halv timme långa hålet var jag och Stinsen på stan, beställde blommor tills begravningen imorgon och shoppade llite,s sedan vart det some piano i aulan grr ;) TEntningen gick iaf bra även om jag ej han renskrvia allt har dock 4 delar kvar, 1 är avklarad, 3 görs på lördag på prövningslördagen och en senare.

Nu har jag precis käkat tååårta, bulle och kaka :) Pia fyller nämligen år, GRATTIS!!!!!!! så massa folk här nu och tjockar sig. ÄVen att Emmy kom och hämtade mig efter skolan så vi kunde åka och hämta färgen som ska målas ihelgen i lgh och lite sånt, Tack Hegga :D

nejnejl nu är jag bara less för att det som jag skrev igår försvann.. menmen what to do? ska gå ner och vara lite social nu med WIIIHA :D

Jag grämer mig inför morgondagen, fyyy......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0