Skönt!

Ja, nu är vi ganska inflyttade och det känns riktigt bra, är så fint så där! :D wooho, Telegrafgränd 5, i  hörnet på östanbäcken, myojjsigt! Ska iväg och hämta soffa oh tv ikväll bara sedan kommer det vara grrr ;)

Jaja, annars vad händer? Det är lov och det är snart slut, USCHA! Imorogn ska jag vara med Jenny och måste även plugga lite, tyvärrrrr. Sedan imorgon är det ju middag med hos Pias föräldrar sedan är det paaarty. Woho, V.I.P inbjudningen bestämde att det blev utgång annars hade jag sagt nej :)

Nu ska jag kasta i mig lite käk sedan rota fram lite mer saker till lgh och sedan åka dit igen, Emmy har träning och bror ska skjutsa lite saker ikv efter han kommit hem från sundvall så det blir nog Mysi!

Uscha, MATMATMAT nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0