Morning.

Mhm, upp med tuppen! Går inte att beskriva hur skönt det är med lov, igår låg jag bokstavligt talat i soffan hela dagen och kikade på tv/film. Så härligt med sådanna dagar! MYYYYSI :D Även att pappa jobbar kväll hela veckan så det är alldeles tyst och lungt :) meee like, bara vovvsingen hemma.

Idag har jag väl tänkt att göra något nyttigare och mer välbehövligt haha. Först ner på stan, hem städa och jaa, IMORGON är det inflyttning, jag och Emmy min blivande sambo wiiiie :)Eftersom mamma har flyttat till kramfors där hon är uppvuxen och har sin family samt sin sambo lovade hon att skaffa lgh i stan som jag skulle få bo i eftersom jag har bott varannan v nu i massamassa år, emmy som i sin tur bor i äbro vile också ha ngt inne i stan så nu har vi skaffat en lgh på östanbäcken :) MYYYYYYSII!!! :D

Nej, duschen nu!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0