Lofsdalen

10april

Sådär, då var man hemma efter 5 dagar i fjällen. har varit jätte roligt och super härligt, vi har åkt i backarna alla dagar, hela dagarna, loooooove it.  Vi har bott sjukt nice, helt nybyggda lgh, 4 sovrum så jag och Stinsen delade på en dubbelsäng, sover gott och tryggt med henne i närheten, diggar hennes ljud (internskämt) Jag klarade mig utan skador, dock två tjejer som bröt armarna, stackare!

När vi inte åkte i backarna så bastade vi, kikade på film, spelade biljard, badade i vildmarksbad, jacuzzi eller festade. Vädret kunde iof ha varit bättre, 2 soliga dagar fick vi om man räknar ihop allt tror jag, annars snöade det och någon dag var inte ens toppen öppen pga kraftiga vindar och lavinfara. Men skall icke klaga! =) 

Lite surt bara att bussen kom iväg kl 17:50 ist för planerat 16:00.. sedan pga av det dåliga väglaget vart vi tvungen att köra över huddik och vi kom hem klockan 24 och min och Stinas buss gick 6 timmar därefter. Häääärligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0